söndag 30 september 2012

Helg

Hejsan
Fredag jobbade jag dagen, och var på anställningsintervju ja vi får se hur det går, är väldigt glad att jag ens fick komma på det, för av 115 sökande var det bara 5 som fick komma på intervju. Och två andra som jag vet har mer erfarenhet än mig.
Fredags handling till tacos såklart, hela familjen ledig en fredagskväll hör ju inte till vanligheterna. Elin och Daniel och lilla Ludvig kom på en fika oxå. Lördag morgon och jag skulle stå på loppis i jössefors folkets hus, det gick sådär det var mycket aktiviteter runt om i Arvika så det var inte så mycket folk, jag tjänade ca 600 kr. Efter detta ståhej hade vi syrran och Markus hemma på en liten fika. Kvällen avslutades i soffan med en film. Idag söndag var det fint väder så vi tog med oss Madde, Tommy och barnen till en utsiktsplats vid V sund. Vi tog med oss korv och fika. Myspys.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar