torsdag 20 september 2012

Healing

Igår var  jag på healing, visste inte direkt vad det innebar, men Veronica har ju gjort det så hon har ju förklarat lite.
Jag fick ligga på en brits, fick en filt över mig, avslappnande musik i bakgrunden, jag fick göra som jag ville om jag ville blunda eller inte, det blev automatiskt att jag blundade. Hon använde sig av en pendel, som hon höll över min kropp på olika ställen, fråga mig inte hur det funkar för det vet jag inte, men hon såg väl energi från mig på olika sätt. Hon sa att det var mycket känslor och sånt runt vid min mage, och hon höll handen väldigt länge där jag haft min stomi, hon frågade om det var något med mig där eller så, och först kom jag inte på nåt, (dum) men sen sa jag ju att där satt ju min stomi, ja hon såg nåt med rosetter och påse, och det var ju precis vad jag gjorde, jag bytte ju påse la den i en hundskitpåse och knöt en rosett. Konstigt va. Ja jag går inte igenom allt här men hon sa en hel del som tål att funderas på.
 Tillsist fyllde hon mig med ny energi och livsgnista då jag tycker ibland att allt är så jobbigt att få ihop allt, laga mat, handla mat, städa, diska, få allt med jobb, skola och dagis att klaffa.
Vi får ju se om det gav nåt men det tror jag, vill nog dit igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar