torsdag 6 september 2012

Jobb

Igår körde jag Bjarne till hans första dagpass på många år 06-18, jag själv skulle oxå jobba så efter det åkte jag hem gjorde mig iordning väckte Allis körde henne till dagis där hon inte varit på drygt 3 månader, men det gick bra. Slutade 15,30 hemåt hämta Allis, och Miranda som gått ner till mormor efter skolan, hem förbereda mat som jag ställde in i ugnen innan jag for och hämtade Ebba som var hos Denise, in till stan och hämta Bjarne, sen hem och plocka ur lasagnen som var precis färdig när vi kom hem   PUH, skulle behöva fler timmar ibland och en bil till....
Nu ska jag snart köra Allis till dagis igen men eftersom jag jobbar kvällen och Bjarne slutar 18 så går Mamma och hämtar henne sen.
Ledig dag imorgon då ska vi till Malena och träffa mammamaffian...kuuul
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar