torsdag 27 september 2012

Tisdag, onsdag.

Ledig tisdag, åkte in på fm till stan för att fylla förrådet lite, tog Granngården för att köpa kattmat och kattsand, de hade lite bra erbjudanden där. Mat förrådet fylldes också på och när vi kom hem med allt, så städade jag faktiskt kylskåpet innan jag ställde in den nya maten, duktigt tycker jag.
Sen på em hade jag en klipptid, så det var bara att åka till stan igen det, men det är skönt att sitta där, prata lite skit och bli ompysslad, bokade in två tider till innan jul, och då fick man ju verkligen se att det inte är så långt kvar, och inte en julklapp i sikte.
På kvällinga kom Veronica o co, de skulle vinterparkera sin båt här, vi har lite större plats för sånt än dom.
De stannade en sund så vi gjorde varma mackor till kvällsmat.
Kvällen avslutades med att älsklingen ville ta ett bad tillsammans, mysigt värre.:)

Onsdagen också ledig, tvätt, och åter tvätt, jag älskar mina tre barn och gubbe men GUUD va tvätt det blir. Hade köpt sån där tvättmaskinsrengöring, så det hällde jag i och körde ett program på 90 grader + att jag gjorde ren filter och sånt. Sånt behövs nog ibland.

Miranda har varit hemma också, hon blev sjuk efter helgen, det tog nog hårt på henne att fylla år, förkyld och feber har hon, stackarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar