onsdag 12 september 2012

Bloggen får lida

Uj uj, bloggen får lida en del nu känner jag, jobbat och så under veckan en del pussel med körningar och hämtningar barnvakter och så. Men ska sammanfatta veckan lite.
 
Måndag jobbade både jag och Bjarne dagen, Allis fick vara på dagis och tjejerna var ju i skolan, visserligen själva en stund på morgonen och Miranda som slutar redan kl 13 var själv tills Ebba kom hem vid 15, duktiga tycker jag..
Jag slutade 15,30, åkte och hämtade Allis, hem för matlagning och sen tillbaka till stan för att hämta älsklingen.
På kvällinga kom Veronica och hälsade på var nog lite Allis-sjuk tror jag.
 
Tisdag stod det kvällsjobb på schemat, istället för att lämna Allis på dagis ville hennes farmor passa henne och det fick hon, det var ju ändå hon som skulle hämta och köra hem Bjarne när han slutade. De stora tjejerna gick hem till sin mormor efter skolan.
 
Onsdag och jag har haft utbildning hela dagen, HLR (hjärt o lungräddning), Trauma, Katastrof och Kem-övningar. Nyttigt att repetera då vi aldrig vet när och vad som händer på akuten.
Nu efter jobbet så kom Madde, Tommy, Lukas o Minna på fika besök, så trevligt så:)
Och nu har älsklingen åkte till jobbet, och jag sitter framför Tvn, snart lägga Allis och så är det Dallas
 
Imorgon torsdag är jag ledig, men får väl städa lite och förbereda för att ha lite kalas för Miranda till helgen, hon fyller inte förrän nästa onsdag men Bjarnes sida ville gratta henne till helgen.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar