måndag 24 september 2012

Uppdatering

Hej, får uppdatera helgen lite, var ju kalas på lördag, vi fick indisk mat, som min mormor är jätteduktigt på att göra, det fanns även kyckling, fläskfilé ja typ vanlig mat till dom som ville ha det oxå. Det var iaf mycket trevligt, träffa lite släkt som man inte ser så ofta. Sen blev det lite ostar o kex, och tårta till kaffet. Markus körde Bjarne till jobbet och jag och flickorna stannade en stund till, Allis fick sig en ny lekkamrat, Tim. De hade jättekul ihop. När jag kom hem satte jag mig och tittade på filmen Avatar som faktiskt var sevärd, den var ju inte slut förrän 1 på natten så jag trodde inte jag skulle orka se hela men det gjorde jag och bara det är ett gott betyg.
Söndag = vilodag, gjorde inget speciellt, var och handlade lite, lövbiff och vitlökskroketter blev det till middag, tjejerna gjorde negerbollar till fika.
Bjarne åkte och jobbade och jag såg Beck-filmen sen gonatt.
Idag måndag har jag jobbat kvällen och nu är jag ledig två dagar till och så gör jag två dagpass, jag och Bjarne är faktiskt lediga helgen ihop. Mormor 75 år









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar