tisdag 18 september 2012

Tisdag

Hej hej, bakning idag med, det blev grahamsbullar, kolasnittar och negerbollar som Miranda ska få ha med sig imorgon för att bjuda klassen på eftersom hon fyller år.
Imorgon har Veronica bokat tid på healing till mig, hon tycker att jag ska rensa ur mig massa tankar och sånt, sen kanske man får reda på nåt kul oxå. Man har ju lite negativa tankar och så nu när varken jag eller Bjarne har fasta jobb, jag tror ju inte vi kommer bli arbetslösa men tankarna finns ju, + att man känner sig otillräcklig mot barnen, man skulle vilja ha mer pengar än man har, saker som just nu känns omöjligt. Hon har iallafall tagit detta steget åt mig betalat o bokat, får se om det är nåt för mig.



Allis har slagit sig idag, hon gjorde nått piruettskutt bredvid bordet och tappade balansen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar