lördag 1 december 2012

Lördag

Hej, slog upp de blå när syrran skickat meddelande om årets julkalender, ska se den ikväll tänkte jag, tyckte den första om greveholms slott var bra så hoppas denna är det också.
 
 Igår gjorde jag dagtur på jobbet, när jag slutade åkte jag och handlade lite. Hem och började med maten och adventsstädet samtidigt, var ganska irriterad på allt, gubbe,ungar ja allt, och det var nog för att på jobbet hade vi en patient som kom med magsjuka, och då blir jag så arg för de säger att nu orkar dom inte mer, men herregud man känner sig som att man ska dö när man har magsjuka, stanna hemma förfan.... Det är ju skillnad om de är jättegamla och så. Nej lova mig det alla människor stanna hemma om ni kräks eller skiter vatten, vi på akuten kan inte göra nåt för er.... Ja ni kanske förstår min frustration, vill ju inte bli sjuk, det vill ingen.
 Ja lite fint börjar det iallafall på att bli här hemma och nu ska jag gå till skogs och se om jag hittar lite pynt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar