tisdag 4 december 2012

Tisdag

Måndagen alltså igår, jobbade jag till 15,30 åkte hem lagade mat och sen hade vi en vanlig vardag kväll Allis var trött efter en heldag på dagis och det var jag oxå, såg lite på TV sen blidde de natta här oxå.
Åh en annan kul sak som hände (eller inte) framrutan på bilen sprack när jag var på vär till jobbet, kul NOT, passa er för stenskott och kyla vs värme.....Mindre kul utgift.
 
Idag tisdag har jag städat lite, sovit lite,(jag ska jobba natt) Bjarne fixade tvillingboxen till ungarnas rum, även om den inte är aktiverad än så blir den väl det snart.
 Jag bakade en saffranskaka för mamma skulle köra hem Ebba så då bjöd jag på lite adventsfika, med glögg, kaffe, pepparkakor och Leilas saffranskaka. Ganska mysigt faktiskt, men glömde ta kort, :(
 
Just nu sitter jag med ytterligare en kaffekopp och laddar inför ett nattpass, enkelnatt, men jag vet ju att jag har tre nätter framför mig till helgen så denna veckan kommer att gå segt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar