lördag 29 december 2012

Mellandagar

Ja dåligt med bloggande just nu, har inte så mycket att skriva om tycker jag, men lite summering av veckan:
Tisdag åkte vi till Synnöve o Kitten och åt lite rester, kände när jag satt där i soffan efter maten att nu kommer min förlorade nattsömn ikapp mig så vi åkte hem myste till oss i soffan och där somnade jag, Bjarne åkte o jobbade.
 
Onsdag jobbade jag 7-15 och på kvällen kom Madde o Co, Bjarne o Tommy tränade nere i källaren och sen gjorde vi kyckling fajitas. Gött gött efter all julmat. Tog mig ett glas rödvin oxå, vann ju vincirkeln denna månaden.
 
Torsdag jobbade jag 13,30-21,30, och skitmycket patienter tillslut hade vi inte en bår ledig + fulla väntrummet, det var en dag att minnas vill jag lova..puh..
 
Fredag flexade jag hela dagen jag var utöver så de skulle bara ringa in mig om det var någon sjuk. Fast dagen slutade på akuten ändå eftersom Ebba skadat handleden när hon åkte pulka, som tur va var den inte bruten, men hon hade så ont så man kunde nästan tro det.
 
Lördag idag alltså, sov vi till 10, såg på Ronja rövardotter, Bjarne vaknade och vi for till stan för att nyårshandla mat o raketer. Nu i kvällinga innan Bjarne skulle iväg o jobba kom Veronica o Co på fika, så då gjorde vi upp att fira nyår ihop, jag jobbar till 17,30 den dagen men man firar ju inte förrän på kvällen ändå.
 
Är det bra väder imorgon åker vi till valfjället för pulkaåk med Tommy och Madde. Det skulle regna så jag tror inte för mycket på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar