lördag 8 december 2012

Idag är det lördag

Oj många dagar jag inte bloggat om, inte hänt nåt speciellt heller då men...
Torsdag- mamma kom och färgade håret på mig, väckte Bjarne runt elva, sen skulle han iväg redan kl 15 på möte, efter det skulle han på julbord och sen jobba.
Ebba hade med sig kompis hem så jag gjorde nuggets och strips, det går alltid hem. Gjorde en sats bregottkakor oxå för första gången


Tog ett bad oxå


Fredag, väckte jag Bjarne vid 10, vi for in till Sonny och Malin som bjöd på fika. Sonny är Bjarnes arbetskamrat. Åkte hem lagom till att tjejerna kom från skolan, sen fick jag köra Hugo till musikskolan, de hade så mycket att göra på akuten så mamma skulle inte hinna hämta honom, det bådade ju inte gott inför natten. Sen fick vi besök oxå, Tommy o Madde med barn kom en sväng, alltid lika trevligt. Blev ju inte mycket vila denna dagen men men. Natten blev mot all förmodan lugn, de hade nog haft allt som gick på dagen och kvällen även tragiska saker, usch.... Nu är det lördag iallafall Bjarne har varit ute och eldat lite och jag bistod med kaffe.


Leker bartender


Nu är det två nätter kvar och jag hoppas dom blir lika lugna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar