torsdag 29 november 2012

Ullared, mm

Halloj, vaknade natt till tisdag av att Ebba var uppe, jaha tänkte jag när jag hörde henne på toan, spysjukan som ett brev på posten, sms Veronica om jag fortfarande fick följa med till Ullared, risken att jag oxå skulle få det var ju stor. Men de tyckte att sånt vet man aldrig ju så med kom jag, förövrigt blev det inget mer med Ebba och ingen annan heller,( än iallafall).
Kom ner till Ullared vi 14, var inne på Ica och köpte oss något att äta till kvällen och frukost till morgonen efter, checkade in i stugan, sen åkte vi ner och shoppade.



Mys i stugan på kvällen


Och så här såg bilen ut efter första dagen, jag och Veronica var ju absolut inte färdiga på tisdan så vi var inne på insidan oxå. Åkte ändå hem på en bra tid, så vi var hemma vid 19 snåret. Idag har jag jobbat 11-19. Och när jag kom hem hängde denna skapelsen uppe, julkalender till flickorna alltså 72 st påsar med presenter en för varje dag till julafton



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar