söndag 18 november 2012

Söndag

Igår kväll efter dopet hyrde jag film till mig och Miranda, Ebba skulle sova hos Veronica o Dan. Filmen hette Isdraken och var jättebra, inte tecknad men en barnfilm, helt sevärd faktiskt.
Lite rester från tacofärsen la jag på tacochips, på med ost och in i ugnen så var kvällsmaten fixad oxå.
Idag var vi bjudna hem till mamma på mat, har inte varit där och ätit sen i augusti tror jag så det var på tiden, vi fick Tom yum soppa och friterat.





Nu sitter jag hemma i soffan, ska se på Filip o Fredrik ikväll. Imorgon jobbar jag natt, sen är jag ledig igen tills på torsdag, på fredag ska vi ha fest med jobbet och på lördag fyller Dan år, de håller på för fullt hemma hos dom för att få färdigt för en badtunna som de beställt, tänkte ha invigning i den till helgen isåfall.
Blir nog en fullspäckad vecka detta oxå, så jag behöver inte vara orolig för att bli rastlös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar