fredag 2 november 2012

LEK O BUS

Igår torsdag, kom jag och Madde på att vi skulle ta med familjerna till lek o buslandet i Karlstad, väckte Bjarne och talade om vår plan, det var kanske inte det han tänkt precis när han vaknat men han hängde på, det var ju säkert tre veckor sen vi hade träffat dom så han såg väl oxå fram emot att stri lite med Tommy. Vi har inte varit på leklandet sen Allis var drygt ett år, så hon var ju helt lyrisk i alla rutschkanor och studsmattor och ja allt var ju jätteroligt så hon var väldigt sliten när vi for därifrån. Det blev MAX middag, känns som vi bara ätit onyttigt denna veckan.
Sen var det dax för mig att göra ett nattpass, är ju helt ok att inte vila så mycket när man bara ska göra en natt.
 
Idag fredag vaknade jag vid 12, körde in Miranda till Lukas, for hem lagade lite mat, svärmor kom på fikabesök, sen in till stan igen för att köpa present till Kristin som fyllt 30 år, jag ska ju dit på partaj imorgon, var på systemet och körde lite grejer till Miranda som skulle natta över hos Lukas, tog en kopp kaffe där också så jag fick mysa med Minna.
Nu sitter jag och ska snart äta med Ebba, Bjarne jobbar så vi ska mysa med räkor o vitlöksbröd sen har vi grönsaker o dipp.
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar