tisdag 6 november 2012

Ledig början på veckan

Ja ledig ända tills imorgon onsdag, igår måndag var Allis på dagis mellan 9-14, blev hemgjorda pannbiffar till middag, tog en sväng med penseln i flickornas rum, denna panelen blir aldrig färdig tror jag.
Och eftersom Miranda glömt mössan hos Lukas i helgen så åkte vi dit för att hämta den och fick självklart fika, mumsig hallonpaj.
När vi kom hem gjorde Bjarne egna chips, som vi åt framför Tv, när flickorna lagt sig såg vi den fjärde nya Johan Falk filmen, jag tycker dom är bra de filmerna.


Måste bara visa er Allis för tidiga 3 års present, hon spelar ju på min iPhone hela tiden, men nu tror jag vi har hittar bot på det:-)


En lite enklare modell spelkonsol, 120 spel är det i den, det som var negativt var att den inte var laddbar, det kollade ju inte jag, men vi får köpa laddbara batterier istället. Och vad tycks om onepiecen det är Hannah Graf som designat den för Meandi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar