torsdag 18 oktober 2012

Torsdag

Idag, har jag jobbat dagen, åkte hem och hämtade la familia och tog en tur hem till syrran och Markus, fick äppelpaj och kaffe. Gott gotteli gott gott.
Satt och pratade om allt möjligt, var meningen att de skulle bort under helgen men det blir nog inställt så kanske de blir med oss till Karlstad istället vi får se, vi har inget spikat vi heller, vore kul att åka dit bara, var faktiskt ett tag sen.
Innan vi åkte hem fick vi åka inom Palmvika för påfyllning av matförrådet.
 
För övrigt har Miranda tagit påfyllnad på MPR vaccinet idag så vi får se om det blir feber och sånt inatt, tror inte det blir några problem isåfall, för både Miranda o Ebba är väldigt duktiga på att ta tabletter (panodil) om det behövs.
 
Nu sitter jag här och är otroligt trött, sov dåligt natten som var, och eftersom jag ska jobba dagen imorgon också så tror jag faktiskt att jag hoppar Hela Sverige bakar och kastar mig i säng, tv4play funkar det oxå.
 
GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar