måndag 15 oktober 2012

Ledig Måndag

Jobbat hela helgen så nu är jag ledig två dagar, morgonen började med ont i magen, men det är inget allvarligt vet vad som väntar, om jag säger så...
 Synnöve o Kitten var här på snabbfika igår, och då berättade hon att hon och Veronica ska till Ullared i slutet av November, jag blev sugen på att följa med och eftersom vårat schema inte är färdiglagt än kan jag ju önska semester, isåfall åker vi på förmiddan och åker hem dagen efter.
 
Just nu är så pissigt väder ute och man kan ju deppa ihop. Allis kom precis ut ur rummet och sa till mig att göra mat, så hon är nog hungrig, men hon får nog vänta en stund till, hon tog en banan istället.
 
 *Mamma gör du mat? -Nej inte nu. *Mä gör mat då,,,mamma. - Nej men ta en banan istället. *Ok da.
 
Så idag blir det hemmagjort mos med falukorv, det gillas av barnen. Är bjuden på meandi party ikväll men Bjarne jobbar så det får bli en snabbsväng bara, vill ju se de nya plaggen som olika kändisar designat.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar