onsdag 3 oktober 2012

Snart marten

Hej hej..
igår var ju jag och Allis som sagt hos Beate, Sara och barnen och Elin med Leah var oxå där, Malena kunde inte komma pga sjuka barn. Vi fick en supergod tacopaj med tillbehör, mumma... Sen var beate tvungen att hamta Isaak på dagis, så vi andra mammor hade kvar hennes tvillingar där hemma, vi skulle ge dom gröt om de började gnälla, och det gjorde dom ju, lite kul tyckte jag som genast gjorde gröt och satte mig och matade dom, kul att mata tvillingar för det hade jag ju aldrig gjort, jag gjorde en dubbel portion i en skål och gav dom varannan sked så det var väldigt smidigt faktiskt.
Sen var det fika, Beate hade gjort en cheesecake som var jättesmarrig

Idag onsdag har Allis var på dagis en sväng mellan 9-11, eftersom hon har ledig vecka därifrån så får jag lämna henne så. Jag passade då på att handla lite inför helgen då jag ska göra kålsoppa och tacosoppa. Nu i eftermiddag har jag bakat lite bröd oxå, det är ju så smidigt nu när man har en degmaskin.
Imorgon och på fredag jobbar jag 13.30-21.30 sen är jag ledig hela helgen + mån,tis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar