söndag 21 oktober 2012

Söndag

Vaknade vid 8, låg till 8,45 då Allis kom. Visste ju att jag skulle jobba natten som kommer, men att ligga i soffan och försöka sova är omöjligt eftersom jag vet att jag borde. Softade iaf mest hela förmiddan såg på film med tjejerna, tvättade två maskiner, tände pannan duschade Allis och mig själv, sen var det tjejernas tur för en rengöring.
Väckte Bjarne som tyckte att eftersom hans syster Veronica skulle passa barnen inatt (eftersom vi båda jobbar) kunde likaväl också göra middag åt oss, och det gick hon med på :-) Vi fick pannbiff med potatis, jag hjälpte till att steka medans hon gjorde biffarna.
 
 Jag åkte hem igen vid halv sex, tänkte jag kunde få mig lite sömn innan jobbet, men tji fick jag nu också. Energidryck+kaffe inatt är det som gäller.
Hoppas alla ni andra som får sova inatt njuter av det. KRAM
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar