lördag 20 oktober 2012

Shopping

Blev en tur till Karlstad idag, fick med mig Veronica eftersom Bjarne hade fått lite utökade arbetstider under helgen som gjorde att han slutade 5.30 imorse, så han behövde sova.
Vi började på stuvbutiken, där jag köpte med en bilmatta till Allis som hon ska få av min mamma när hon fyller år. (Cars 2 what else) På rusta köpte jag sån där tapet som trollar bort hål, och färg, ska väl försöka greja lite i tjejernas rum.
Bergvik nästa där vi fick i oss lite käk, på H&M blev det en vinterjacka till Allis, och kjol till Ebba. Måste säga att lördag, regn och barnbidrag betyder mycket folk, herregud alltså. På Best clothes köpte jag mig en tröja, och på skopunkten fick Miranda och Ebba skor. Slitna och trötta i fötterna var tjejerna när vi tillslut styrde kosan hemåt, klockan går ju alldeles för fort, och skulle kunna åka imorgon igen eftersom jag inte tittade på hälften av vad jag skulle. Ska ju till Ullared om några veckor men det är kul att bara kika också.








Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar