söndag 5 augusti 2012

Veckan

Dåligt med bloggen, men har inte haft tid.
Jobbat mån till tors, fredag hade vi kalas för Bjarne och Ebba, hon fyller inte förrän imorgon men det var Bjarnes familj som grattade henne och imorgon kommer min familj till henne. Jag bjöd på sötsurs marinerad kassler och potatisgratäng. Till kaffet hade vi cheescake med nougat i. Efter kalaset skulle tjejerna följa med till stan alla tre till olika ställen, och detta gjorde ju att vi var barnfria, så vi passade på att gå på hamnfesten, vi var även där en sväng på torsdag kväll då barnens farmor satt här hemma och passade dom.
Fredag iaf och jag skulle upp och jobba tidigt på lördag, jag fick alltså ta det lugnt, men det blev sent eftersom Takida inte spelade förrän 00,30, så vi la oss inte förrän 3 på natten och jag skulle upp 6. Iväg på jobb till kl15 sen hem och duscha och iväg på kalas hos mamma då hennes sambo fyllt 40 år, lite grillning och vin, och sen var det dax för hamnfesten igen, ikväll var det Uggla som vi ville se mest. Och efter min lilla sömn denna helg resulterade i att jag inte orkade mer denna helg utan gick hem och la mig redan vid tolv, vi lånade min svärmors och Kittens hus och sov där, de hade tagit med sig flickorna till sommarstugan så vi hade stället för oss själva. Hamnfesten var iaf väldigt rolig och hela helgen har varit lyckad, nu har jag precis gjort en ny cheescake för kalaset för Ebba imorgon.






Jag och Thomas systerdotter som annars bor i Skottland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar