måndag 27 augusti 2012

Lycklig

Är så glad idag, hade medarbetar/lönesamtal med min chef på akuten idag, och fick det kuliga beskedet att jag får stanna nov ut, förhoppningsvis längre, men det är detta med facket och las-listor men jag ligger tvåa i den listan så det är ju bra, om jag ska vara ärlig tror jag inte att den personen som ligger före mig ens är intresserad av att jobba på akuten.
 Jag är iallafall väldigt glad att få fortsätta på vikariat, då får jag ju lägga mitt egna schema och så.
 Och jag trivs ju så himla bra på akuten.
 
Snart är vi här oxå

2 kommentarer:

  1. Grattis! Gött att veta att man har jobb ett tag framöver :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sara, ja det är så himla skönt, att veta hur och när man ska jobba+att ha varit med och lagt schemat, man kanske inte får precis som man vill men oftast försöker de så det blir så.

      Radera