onsdag 29 augusti 2012

Tisdag

Igår var kände sig Bjarne sjuk, han hade ont halsen och huvudet, jag var ledig men var tvungen in till jobbet och lägga schema eftersom jag fick fortsätta, så nu har jag lagt ett önskeschema för oktober.
 
Sen var jag till marimejbutiken tänkte shoppa för mina presentkort som jag fick när jag fyllde 30, fann mycket jag vill ha men handlade inte så mycket jag måste tänka lite också hur och vad jag vill ha, så det blev bara ett hjärta som man kan ha blockljus i och två ljusstakar, jag har ju äntligen målat byrån i hallen så jag vill ju ha lite nya grejer på den.
 Skulle även leta present till Linda som fyllt 25, fann ingenting i stan, tog en rövare och åkte till Tinas ting och hade nog tur för hon hade inte öppet så många dagar men tisdag var öppet. Där fann jag ljuslyktor till mig och så köpte jag en gratängform och två frukostskålar till Linda.
 
Har ju även bjudit hem henne hit idag på middag, jag ska göra en räkcocktail den de hade i halv åtta hos mig förra veckan med gurka, chili, och sånt i, till varmrätt blir det kyckling och efterrätten blir mjölkchoklad-pannacotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar