onsdag 22 augusti 2012

Onsdag

Måndag och barnbidrag, åkte en sväng till Charlottenberg med de stora tjejerna och Veronica. Behövde gummistövlar till Ebba + att hon ville shoppa lite för sina födelsedagspengar. Blev ett par stövlar till mig oxå. Lite baskläder till Allis och ny ryggsäck till Miranda.
Vi åt på den nya thairestaurangen där, kan varmt rekommenderas.
Ebba och Miranda gick lite själva oxå och då köpte sig Ebba en onepiece som hon ej provade, tog rätt stl men när vi kom hem var den för liten.
Jag och min mamma tog därför en tur även på tisdag, för att byta denna. Då blev det även en par adidasskor till mig och lite mera baskläder till Allis det var ju tag 3 betala för 2 på H&M, sånt gillas. På eftermiddagen var det dax för mig att klippas, det var välbehövligt kan jag säga. När jag kom hem hade Bjarne börjat med byrån jag vill ha vit, så nu håller jag på att måla den.








- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar