torsdag 9 augusti 2012

Torsdag

Hej
Kalas för Ebba i måndags, fick en mobil av oss i början av sommaren, en lite för tidig present så nu fick hon bara lite kläder. På em kom syrran o Markus, mamma med familj, min mormor o Svein. Hon fick mycket pengar och en del kläder. Jag bjöd på fajitas och cheescake. Lagomt till kaffet kom även Madde, Tommy, Lukas och lilla Minna, av dom fick hon kläder och örhängen. Ebba var iaf väldigt nöjd med allt och vill nu iväg och shoppa, hon får vänta sa jag tills min plånbok oxå klarar lite shopping.

Tisdag och vi gör inget speciellt, hämtar Miranda hos Lukas där hon sovit över, Tilla (Bjarnes moster) kom en sväng på kvällen för att gratta Ebba, så jag bakade en silviakaka till fikat.

Onsdag och Bjarne o brorsan åkte till Norge för att fiska, eftersom jag skulle jobba 11-19 kom mamma hit för att passa barnen.

Torsdag och jag har klippt halva gräsmattan hittills, skulle vilja åka till syrran och tvätta våra täcken eftersom det behövs torktumlare till det och det har inte jag :(.... Får se om hon hör av sig sen om det fanns nån tvättid.
 Bjarne kommer väl hem ganska sent ikväll så han är det väl ingen idé att vänta på. Hoppas han har nån fisk med sig, vattenståndet var ganska högt så det var svårfiskat så jätte stora förväntningar har jag inte.
Imorgon och hela helgen jobbar jag natt, blä tre nätter är ganska jobbigt faktiskt, skönt på måndag morgon när de är gjorda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar