söndag 20 januari 2013

Resten av veckan

Och nu har resten av veckan gått, känns inte som jag riktigt hinner med att blogga, men ett inlägg lite då och då blir det.
 
Torsdag då, tandsköterskan med alla tjejerna, i Allis mun räknade hon bara tänderna, Allis ville inte så mycket mer än så och det räckte. Att hon slutat med tutten tyckte hon var jättebra. Ebba hade fått en tand långt in som var väldigt djup, tandläkaren var snäll och kom in lite snabbt och slipade i den redan då, så hon slapp gå hem och undra på det, sen la de plast i den så det inte blir nåt hål. Och miranda hade fuskat lite med tandborstningen, annars var de godkända allihop. Denna dag blev det ärtsoppa och pannkakor till middag.
 
Fredag jobbade jag till 15, blev hämtad av familjen så vi åkte och handlade, sen hem och göra mig iordning för en helkväll på the roof med jobbet. Vi spelade bowling, åt och drack gott.
 
Lördag och kallt som tusan men vi hade lovat tjejerna att åka till valfjället för pulkaåk så det fick det bli, vi grillade lite korv och åkte pulka.
När vi kom hem kom Madde och co, vi köpte pizza och thaimat tillsammans. Blev en ganska tidig kväll för mig eftersom jag skulle jobba tidigt idag söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar