onsdag 16 januari 2013

Onsdag

Halva veckan har gått, måndag och tisdag har jag jobbat 13,30-21,30. Och nu är jag ledig idag och imorgon, på fredag gör jag en dagtur.
Uh hör och häpna men idag har jag och Madde pallrat oss till träningslokalen på badhuset, vi körde på en timma, så nu har man väl träningsvärk de närmsta dagarna. Blev mycket folk där under tiden vi var där, märks att det är januari. :-)
Får  se när nästa pass passar oss båda, hon ammar ju Minna än. Skulle få hem crosstrainern från Veronica så då kan man köra på den nere i källaren + Bjarnes styrke grejer emellanåt.
 
På fredag efter jobbet, eller rättare sagt kl 19, ska vi från jobbet avtacka Pia som slutat. Vi ska till The roof och spela bowling och äta, lite vin slinker nog ner oxå. Ska bli kul kul. Lördag är ledig dag för hela familjen, tänkte oss en tur till Valfjället för pulkaåkning.
 
Nu är kl snart 21 och jag ska stänga va TV för Allis, wish me luck, det funkar bara för Bjarne, på mig blir hon vansinnig, just nu ligger hon därinne och sjunger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar