måndag 9 april 2012

röd måndag

Bloggade inte igår men gjorde en del som jag kan blogga om, förmiddan började med att Veronica kom, jag skulle ta fyra stygn på henne, för hon hade tagit bort en brun fläck, sen var hennes blodsocker under laglig nivå så hon fick lite fika, hade kvar av kolatårtan sen påskafton. Sen fick jag för mig att vi skulle åka till Charlottenberg, shoppade lite smått o gott som behövs, tex en ny ögonfransböjare, nagellack, nya rakhyvlar lite tvål och sånt. Var även in på H&M och hälsade på syrran, där blev det en ny jacka till Allis, armband, örhänge och tygskor till mig.
På kvällen innan Bjarne åkte till jobbet var vi hos mamma och lånade ett spel som vi ska ha med oss till Säfsen.
Just i detta nu när jag bloggar och dricker kaffe så funderar jag på om jag packat allt som ska med, ska ju bara va borta i fyra dagar men det är en del grejer som ska med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar