söndag 15 april 2012

Helg

Fredagen var vi lediga efter veckan i Säfsen, på förmiddan var jag på MVC och tog cellprov, sånt där man måste göra ibland även om det inte är så trevligt, sen var Veronica sugen på att hälsa på så vi köpte lunch på pizzerian i Jössefors den är jättegod. På kvällen kom mamma och Kristian (Thomas o Hugo var i Oslo) vi grillade och spelade poker.
Lördagen stod det jobba på schemat för mig 7-15, och herregud va mycket patienter, tillslut hade vi inte en bår kvar på hela akuten. När jag kom hem småpysslade jag lite inne, skulle börje förbereda för lördags mys/mat, då ringde Madde och undrade om vi ville ha besök av dom, och det ville vi självklart, vi bestämde oss för att göra min berömda kinagryta tillsammans.
Idag söndag stod det jobba på schemat igen 9-17,30 på jourcentralen, lite lugnare på där och på akuten idag, skönt att kunna pusta ut mellan patienterna ibland. Kvällen avslutades hos Andreas o Kristin på fika, sen fick det bli varma mackor här hemma och nu ropar sängen, börjar känna värk i kroppen, hoppas det är över imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar