onsdag 25 april 2012

Onsdag

Idag har jag varit ledig, handlat lite och sånt. Gjorde en fruktpaj till fikat och en kycklingpaj till middag. Marie och Olivia kom på besök och vi var ute och gungade och tog sen lite fika, då kom även Veronica, hon skulle köpa majblommor av Ebba och hon hade självklart med sig ännu mera fikabröd. Nu på kvällskvisten slängde jag i en tvättmaskin, tänk om jag varit smart och börjat med det redan imorse, då hade jag hunnit med fler maskiner.
Måste få lite ordning i uterummet och få rent på terassen också innan jag fyller år, behöver skura trallgolvet och olja det, men vi funderar på att ta till högtrycken det är ju inte så bra för golvet, men det gör inte så mycket, vi får nog byte ut det nästa år ändå. Så lite tvätt och olja så blir det nog ganska bra iaf.






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar