fredag 6 april 2012

Lååååångfredag

Gjorde ett nattpass igår skärtorsdag, väldigt ovanligt lugn natt för att vara på akuten, helt otroligt, men folk tyckte nog det var för kallt att vara ute och rumla. Sov till 12 idag.
 Svärmor o Kitten kom med påskpresenter till barnen, och sen kom mamma o Hugo i samma syfte, så det gick i fikats tecken. Bjarne for in till stan och köpte pizza, kände att jag inte orkade laga nån mat eftersom jag skulle börja göra påskmaten tills imorgon, så det har jag gjort nu på eftermiddagen, stekt köttbullar tagit fram laxen, kokat kondenserad mjölk i tre timmar så det blir kolasås. Imorgon grillar jag iordning laxen och gör janssons frestelse, och så har jag lite rökt kalkon och lufttorkad skinka i skivor som lite extra plockmat, ägghalvor ska vi självklart ha oxå.
Detta är Bjarnes jobbhelg så han har åkt nu, och jag och tjejerna ser på Let´s dance. Har börjat plocka iordning lite packning oxå, vi ska ju till säfsen på måndag, de stora tjejerna åker redan på söndag morgon med sin farmor o Kitten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar