lördag 7 april 2012

Påskafton

Påskafton idag och jag har inte ens ett kort på flickorna, Ebba ville inte sminka sig, Miranda ville bara ha en mustach i sista sekund och Allis blev oxå färdig strax innan vi for runt så jag glömde helt enkelt bort att fota.
Vi var hemma hela förmiddan iallafall, för jag förberedde påskmiddan, vid 12 väckte jag Bjarne för då kom Veronica o William med chokladkanin och respengar till flickorna, efter dom kom Tommy,Madde o Lukas med påskbrev. Så det blev dubbelfika. Efter detta så fick vi göra oss iordning för att åka iväg med påskbrev till dom som inte redan varit hos oss, först var vi en tur till Näs för att ge Jesper påskbrev, trodde att han var hemma med barnvakt då Sophia och Simon hade fått en liten bebis till på skärtorsdans natt, men till min förvåning var de hemma så vi fick se ett litet underverk som ska heta Anton. Stort GRATTIS till dom.
När vi varit hos alla åkte vi hem så att vi kunde göra klart middan, det var bara syrran som skulle komma men mycket mat blev det ändå, så det får bli rester imorgon
Ebba och Miranda blir hämtade vid 9 imorgon bitti av farmor och Kitten, då åker de till Säfsen, jag Bjarne o Allis åker efter på måndag, och vi kommer hem på torsdag, ska bli gött att komma hemifrån ett par dagar.
Nu ska jag gå och lägga mig, GONATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar