tisdag 19 februari 2013

Update

Helgen har gått i jobbets tecken, fast på söndagen hann vi med ett kalas oxå, syrran fyller ju 25 år.GRATTIS......Vi blev bjudna på smörgåstårta, och till kaffet var det cheesecake och polly-tårta.
 
Igår måndag sov jag till 12,40, vi hämtade Allis kl 14, sen fick vi skynda oss till stan för att hjälpa brorsan som skulle till Karlstad på arbetsintervju, men i stan hade hans bil börjat krångla, så vi körde honom till sjukhuset så han fick ta mammas bil. Hem igen och nu var jag så hungrig så jag hade kunnat äta en häst, men vi nöjde oss med pasta och köttfärssås. Lite tvätt blev tvättad annars var det soffläge.
 
Nu inatt har Sally börjat löpa, hon har skrikit och jamat hela natten för att jag inte släppt ut henne, vågade ju inte det eftersom hon ska just till veterinären idag och bli kastrerad, tur att det var idag, för Trisse som då har varit ute hela natten och nu kom in, försökte sätta på henne direkt. Hugaligen tur att vi hade denna tiden hos veterinären.
När jag lämnat Sally så ska jag iväg och fika med syrran eftersom det är idag som hon fyller år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar