fredag 15 februari 2013

Alla hjärtans dag


Lämnade Allis på dagis för första gången på flera veckor, hon tyckte det var jättekul, sen åkte jag och Bjarne ner till mamma med blommor och en liten present. Efter fikat hos mamma åkte vi hem, pysslade lite inför middagen, gick ner och crosstrainade lite.
Kl 14 hämtade vi Allis, och sen kom syrran på besök, hon hade med sig små alla hjärtans dag presenter till flickorna som uppskattades starkt. Det blev tacotortillas idag, och chokladpannacotta till efterrätt, inte ofta man har efterrätt på vardagen men det är ju lite speciellt idag. Tommy o Madde kom lagomt till kaffet och sen gick jag och Madde ner i källaren och tränade lite.


Detta fina ljusfat fick jag av älsklingen


Idag fredag jobbar jag kvällen och resten av helgen gör jag nattpass


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar