lördag 2 februari 2013

Helg

Bilden nedanför detta inlägg är en test från den nya telefonen, tydligen funkar det äntligen, skrev två långa inlägg innan som den inte ville lägga upp.
 
Är iaf nöjd med den nya telefonen, är väl inga stora förändringar som jag använt men har ju bara haft den i två dagar än, däremot så märkte jag att iCloud gör så att den nya och den gamla iPhonen synkar med varandra eftersom jag har samma apple-id på dom, har avaktiverat detta på en del saker nu så att det inte blir så, jag satt ju och raderade massa nr från den gamla och då blev det raderat ur den nya oxå, mindre kul kan jag säga.
 
Idag började vi med skinkomelett frukost, skönt att vi har två mornar o två kvällar lediga ihop, flickorna uppskattar det tror jag, att ingen ska jobba på hela helgen.
 
Nu är det kaffe och skidor, sen får vi se vad dagen bjuder på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar