tisdag 5 februari 2013

Tisdag

Ja idag är det tisdag, jobbade till 15, sen åkte jag och klippte mig, hem och hushållssysslade lite.

Helgen som det inte blev så mycket bloggat om blev såhär: lördag efter lunchträning som då blev i källaren, åkte vi till fam Nilsson, åt mat sen tog vi alla en lång promenad till godishuset, runt palmviken och hem till dom igen. Planerade kvällen lite, Bjarne åkte hem efter lite grejer då vi gjorde upp lite vin och öl planer. Ett bad i badtunnan och kvällen var lyckad, vaknade på söndagen och Veronica gjorde våfflor o smothies eftersom hon inte hade nåt bröd, lyx....








Söndagen blev förövrigt ganska lugn, vi såg en film på kvällen Taken 2 som var bra. Gick och la mig i tid för jag skulle upp tidigt på måndagen för att jobba. Och imorgon onsdag är jag ledig, ska på festmöte på kvällen Elin på ambulansen. Blir pizza och kanske ett glas vin. Nu ska jag gå och lägga mig, tror jag ska se på TV4 play på telefon, orkade inte se Dicte igår så tänkte göra det nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar