fredag 19 april 2013

Veckan

En vecka sen sist, har några trogna följare tror jag, tack för det, ni får ha tålamod med mig när jag bloggar så lite, ett tu tre kanske det kommer inlägg varje dag. :-)

Helgen som var jobbade jag, slutade 15 på lördagen och sen var det ju kalas som sagt va, det bjöds på fläskfilé-gryta, sallad o klyftpotatis, tårta till efterrätt. Drack lite vin och hade en allmänt trevlig kväll, mamma hämtade oss vid 00 snåret.

Söndagen skulle jag iväg på jobb, 14,30-23, men gick redan vid 22,15 då det var lugnt.

Måndag= ledig och vi hade utvecklingssamtal med bägge de stora tjejerna, under tiden kom mamma hem och passade Allis. Inte så mycket annat gjort denna dag, men riktig husmanskost blev det till middag iaf, fläsk m löksås.

Tisdag=ledig, efter jag kört Allis till dagis åkte jag in och tränade med Madde, sen åkte jag upp en snabbis till syrran och Juni, henne skulle man ju kunna äta upp. Middag idag blev köttfärsås o spaghetti.

Onsdag= jobba 7-15,30. Efter jobbet åkte jag hem och gjorde mig iordning, för att sen åka till mamma som fyllde år, vi hade lagt ihop, så hon fick en parfym hon ville ha, en fin porslinsvispskål, och två green gate koppar.

Upptäckte också denna veckan att Allis kan rita gubbar. När det är tredje barnet så går allt av bara farten, så man hänger inte lika mycket med i utvecklingen, utan helt plötsligt så kan dom.

Torsdag= jobb 13,30-21,30. Fick sova till 9,30 så hann inte se flickorna innan dom åkte, Bjarne hämtade Allis strax före 13 så henne fick jag träffa innan jobbet men det känns lite konstigt när man kommer hem på kvällen och inte sett de andra två på hela dagen förutom i sängen när man kommer hem och då sover de ju. Eftermiddagen på jobbet gick bra iaf .

Idag fredag, Allis sover än flickorna har precis gått, blir en tur till badhuset idag. Kanske får ta en tur till stan nu på förmiddan också för att handla. Helgen är jag ledig, Bjarne jobbar ju, kul detta att jobba om varandra varje helg, men så är det.
Ha en bra helg alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar