söndag 28 april 2013

Helgen

Hej hej, jag har jobbat natt denna helgen fredag och lördag. Löning och allt som var denna helg så har vi haft att göra. Men nu är det gjort och när jag vaknade idag så var Allis sjuk, hon hade börjat spy inatt och nu igen på förmiddagen, så vi får se när vi andra får det, jag håller iaf de andra tjejerna hemma från skolan och kompisar ett par dagar (Karantän). Det värsta var väl att vi skulle iväg och gratulera Hugo som fyllt år under veckan, Allis blev jätteledsen när hon förstod att det inte skulle bli nåt kalas.
Blir en hemmadag med film och Coca-cola istället.
Till veckan jobbar jag bara onsdag torsdag, en skön vecka med andra ord. Däremot ska jag till tandläkaren imorgon och det vill jag inte, har ju haft lite tandvärk, som kommit och gått och hoppas ju inte på nåt hål...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar