tisdag 2 april 2013

Tröttnat

Ja, jag har tröttnat lite på bloggen, eller jag har inte tid känns det som. Lite summering sen sist :-)
Mamma har kommit hem från 4 veckor i Thailand, skönt att ha henne på Sverige backen igen. Vi var där den lördagen hon kom hem, fick lite presenter o så. Söndagen var vi oxå där, Hugo hann inte vakna innan han ringde tror jag, träffade Johanna gjorde dom ju oxå, Juni hann ju bli nästan 4 veckor innan de fick se henne i verkligheten.
 
Påsken jobbade jag natt, men på långfredagen gick vi tipspromenad här i jössefors, och på påskafton var vi hos mamma och fick påskmat. Det bästa med att jobba natt denna helgen var ju att vi ställde om klockorna på natten, en timme mindre att jobba alltså.
 
Denna påsklovsvecka är jag ledig, så måndagen när det var så fint väder kom Madde o Tommy med barn och vi grillade hamburgare, idag tisdag har vi städat flickornas rum, tvättat och så, skönt att få gjort en del nyttigt när man är ledig, motivationen är bättre då. Bjarne jobbar ju som vanligt så vi har inga stora planer på detta lov, men det är skönt att inga stora planer ha och ta dagen som den kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar