onsdag 24 april 2013

Onsdag

Hej hej, har jobbat måndag dag, tisdag retts (11-19) och idag har jag haft HLR halva dagen och sen var jag på akuten tills jag gick hem 15,30.
När jag kom hem från jobbet i måndags åkte vi till Charlottenberg för lite shopping, köpte två par skor till Allis och ett par till mig. Avslutade kvällen i soffan med en Grandiosa fryspizza, dom är goda dom...

Idag när jag kom hem bokade jag hotell till mig, Bjarne o Allis i Juli, vi tänkte gå på Astrid Lindgrens värld. De stora tjejerna ska med sin farmor och Kitten på en lite semester då, och de vill ändå inte åka dit, de tycker väl att det är för töntigt + att vi redan varit där en gång med dom och Ebba sa att "en gång räcker mamma" inte pga. att det var tråkigt eller så men en gång räckte tyckte hon.
Nej nu ropar dom från alla håll, Allis på toa, Miranda i badet, måste nog gå..... BYE BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar