torsdag 15 mars 2012

Torsdag

Hej, har jobbat dagturer denna veckan oxå, blir sliten då på kvällarna och tycker inte jag har nåt att skriva om, men nu tänkte jag uppdatera er lite. I tisdags fick jag ett MYCKET glädjande besked, jag får börja på ett vikariat på akuten mellan den 1/4 till 31/8, skönt väl, bara att kunna lägga sitt eget schema är ju en frihet, och även om jag trivts när jag varit på avdelningarna så känner jag mig mest hemma på akuten.
Och idag fick jag oxå komma dit istället för en som var sjuk, så kul va det. Dagen gick som en dans, och det var jättekul att vara tillbaka. Kom hem och åt middag, sen blev det fika hos Veronica o Dan. När vi kom hem tog jag en tur med snabeldraken och även skurande. Skönt att veta att det är gjort innan helgen. Nu jobbar Bjarne och jag funderar på en tidig kväll i säng. Blir nog en tur till Tommy o Madde imorrn, med en för sen födelsedagspresent till Madde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar