torsdag 8 mars 2012

Bloggtorka

Åh, jag har inte bloggat sedan i söndags, men dagarna går jag har jobbat dagturer både mån, tis och på onsdan var jag på kurs, det ska ju införas ett nytt journalsystem på sjukhuset, så nu håller vi på att lära oss det, lite rörigt så när man ska lära sig nåt nytt men det är ju så logiskt att det kommer att bli jättebra. Idag började jag dagen hos frissan, och sen var jag tvungen att infinna mig på arbetsförmedlingen, har ju inte varit där sen i februari förra året så de ville uppdatera min handlingsplan, jag jobbar ju som timvikarie så jag stämplar upp till heltid, blir ju inte många kronorna man får därifrån eftersom jag jobbar en hel del. Jaja nu är det gjort så nu ska jag dit i september igen för att uppdatera. Imorgon dagtur igen på avd 10, lör ledig och söndag dagtur på avd 9. Bjarne jobbar oxå denna helg så han får kanske inte sova så länge på söndag men men
Just nu är jag helt handlingsförlamad då hela eftermiddan gått åt till huvudvärk, usch bara jag inte blir sjuk. Alla är sjuka verkar det som, snuva, feber, halsont, HOSTA som leder till mykoplasma och gud vet va, nej usch peppar peppar ta i trä så har jag inte varit sjuk på länge om man inte ska räkna med  operationerna då.
Ha en skön torsdag kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar