tisdag 20 mars 2012

Lite uppdatering

Godmorgon
Har ju som sagt jobbat natt hela helgen, så jag har varit trött och sliten, men lite social oxå, när jag vaknade på lördagen var resten av min familj hos svärmor, jag blev hämtad av dom och vi fick mat och fika, de stora flickorna stannade kvar för övernattning, när vi kom hem la jag mig på soffan och slumrade lite, sen iväg till jobbet tiderna på natten är 21-07. Även söndagen var huset tomt när jag vaknade vädret var ju soligt och Bjarne och Allis hade åkt till stan till flickorna, de kom även då och hämtade mig för att vi efter det skulle grilla hamburgare ute i solen även det hemma hos svärmor. Samma procedur igen hem och slumra i soffan innan jobbet. När jag for hem på måndag morgon trodde jag att jag skulle somna bakom ratten, vågade inte ens köra in bilen i garaget, skulle säkert ha kört in i väggen.
Måndagen när jag vaknade blev jag förvånad vaknade inte förrän 13,20 och då hade jag inte ens varit på toa, inte va jag vet iallafall. Upp och hoppa in i duschen sen iväg till stan för att hämta Ebba som varit på konsert, fick ett meddelande från Veronica som bjöd på middag och nybakade bullar till kaffet, tredje dagen i rad vi blir bjudna på middag. Det kunde vi ju inte motstå. Hem igen Bjarne körde in ved tände pannan, och när han kom in satt jag och halvsov i soffan, hur jävla trött som helst, Jag visste ju att det var ett program kl 21 som jag ville se och jag hade aldrig pallat det om jag inte vilat innan.
Idag tisdag ska Allis på dagis, Jag ska hämta Miranda på skolan 10,30 för hon ska till ögonläkaren, sen får vi se vad dagen erbjuder, skulle behöva åka till Norge och köpa blöjor.
Ha en bra dag alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar