lördag 10 mars 2012

Lördag

Blev väckt tidigt idag, 7,40 hörde jag Allis komma ut från rummet, det hörde tydligen Miranda också, för hon gick dit och lekte med henne, men jag gick upp strax efter jag också. Tycker det är så jobbigt dessa helger när man måste hyscha på barnen hela tiden, för att Bjarne sover, idag har han jour oxå från kl 12 så då måste jag väcka honom, det betyder att alla larm kommer hit och han får åka iväg och jobba, och sen börjar han sitt vanliga pass kl 20 ikväll. Hoppas han inte behöver åka på så många larm utan att vi kan ha lite lördags mys ändå, tänkte göra fajitas eller burritos idag, har aldrig gjort burritos så det vore spännande. Får se om Veronica med familj vill komma oxå.
Imorgon blir det ett dagpass på avd 9, så då blir det ju inte mycket sömn för älsklingen, men han får vila en stund när jag kommer hem då istället.
Nu ska jag försöka få nått vettigt gjort, denna gråa, molniga lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar