tisdag 21 februari 2012

Tisdag

Hej, hej
tisdag idag och fruktansvärt halkigt ute, drog slutsatsen att om jag tar mig ifrån där vi bor så kommer jag iallafall inte ta mig hem igen, men jag ville ju att Allis skulle få komma till dagis så jag åkte ( gled) nerför backen hemma och till dagis med henne, sen åkte jag till mamma och ringde kommunen om att få det sandat så fort som möjligt 2-3 Tim sa han, hm jaha lite kaffe hos mamma fick det bli. Åkte hem efter 2 tim, drog slutsatsen att det hade hunnit tina lite om inte de hade sandat. Det hade inte blivit sandat men jag tog mig upp tack vare att det var lite uppkört och tinat. Nu är det sandat iallafall.
Pannbiff och potatis till middag idag, och självklart semlor från nordells, de med hasselnötstryffel-fyllning i, mmmm, va gott.. Syrran och Markus kom hem på svensk mark idag oxå, de har ju varit i Thailand i tre veckor så saknaden är stor, även om man inte träffas ständigt när de är hemma så blir det annorlunda när de är så långt bort, ska dit imorgon på frulle, mysigt. Eftersom Ebba och Miranda är i skolan då får de träffa dom till helgen då vi ska gratulera Johanna som fyllde år i helgen som var.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar