fredag 10 februari 2012

Fredag

Nu har det gått ett par dagar sedan operationen och jag kom hem i onsdags, idag är det fredag och magen har kommit igång, det kommer väl att lugna sig med tiden, just nu blir det en del springande till toa. Absolut inte så farligt att jag inte kan lämna huset eller så men man vill ju veta vart toan är om man ska nånstans.
Bara en sån simpel grej att duscha utan att behöva tänka på att påsen blir blöt och måste bytas, är ju en frihet. Stygnen ska tas nästa fredag på kir.mott, så då drar det väl inte så mycket i såret heller, jag har faktiskt inte så jätteont men jag tar fulldos panodil hela tiden, det känns ungefär som ett stort blåmärke i magen.
Denna helg jobbar Bjarne 18-06 hela helgen så honom ser man inte mycket av, hoppas mitt tålamod inte sviktar mot barnen
Ha en trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar