onsdag 1 februari 2012

iPhone trassel

Hej hopp, försökte blogga från min iPhone igår kväll, men det bara krånglar, tänkte ju visa mina fina matbrödkakor som jag hade bakat, ibland är jag duktig. Tänk bara om man gjorde det oftare, det är ju så himla enkelt.
Idag har jag jobbat, och snorat, nu måste jag kurera mig inför operationen, en liten förkylning får ju inte förstöra detta. Tänker därför hålla Allis hemma från dagis tors, fre, för man vet aldrig med denna kräksjuka som härjar lite här och där, de stora barnen måste ju till skolan men de får tvätta händerna ofta och sprita.
Nu ska jag gå och göra välling till Allis, eller binta som hon säger, och vänta på att Ebba ska komma hem, antingen är det nån kompis här eller så är de nånstans, aldrig lugn och ro, bara leka och fara runt med hämtningar och körningar, skönt till sommaren när de kan ta cykeln. De stora flickorna alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar