fredag 17 februari 2012

Fredag

Idag var jag på kir.mott och tog bort suturerna, fick även prata med Anders som opererade mig eftersom han också ville kolla såret. Det såg iallafall bra ut, och gud va skönt det är att inte behöva ha någonting på magen, egentligen ska man ju tejpa ärr och så men jag vill inte, inte nu när jag äntligen är fri från påsen.
Jag lovade ju barnen att så fort jag kunde börja bada så skulle vi åka på badhuset, så nu planerar vi en överraskning för dom, att åka till Torsbybadet på sportlovet. Är det någon som varit där som vet hur det är????
Imorgon ska vi på bio i Karlstad med Dan o Veronica. Filmen (Chronicle) tror det stavas så, har bokat och betalat så det är bara att hämta biljetterna när vi kommer dit. Svärmor ska sitta barnvakt, det ska bli skönt att bara göra nåt med bara vuxna.
Ha en bra helg alla mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar