tisdag 7 maj 2013

Hello Sun

Oj oj va dagarna rinner iväg, blev ju sjuk under helgen jag, efter vi varit och grattat Hugo på fredag kväll, hade precis gjort upp med syrran att vi skulle träffs under helgen, ja då kom magontet.. Så jävla typiskt, men samtidigt väntat. Bjarne jobbade ju helgen och hockey varje kväll, hur kul tror ni det var:-( var en ganska lindrig magsjuka då jag kräktes bara en gång, däremot blev ju min redan konstiga mage lite svår att bedömma då jag alltid är lös i magen, men nu är jag frisk iaf och solen skiner. Madde o Co. Var här igår och vi grillade. Idag har jag och Bjarne handlat lite inför helgen då vi ska kalasa lite, jag fyller ju år till måndan.... Inget att fira men kul att ha kalas ändå. Idag när flickorna slutat skolan ska vi, Madde o Co. Åka till bergs klätt för lite korvgrillning.

Allis tränar på mormors gåband


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar