söndag 19 maj 2013

Fotboll

Nu har en vecka gått sen Ebba fick operera armen, måste säga att det gått mycket bra, hon har väl ätit en del smärtlindring men bara vanliga receptfria. Hon var tillbaka i skolan redan på tisdagen och fröken hjälper henne skriva och så får hon ha dator.
Jag fyllde ju år i måndags oxå, av min mamma o mormor hade jag i förskott fått dammsugaren jag ville ha, av Bjarnes familj fick jag presentkort på H&M. På rätta dagen kom syster, Juni, Markus och brorsan, av dom fick jag en grill jag länge trånat efter, då nu får jag snart bjuda dom på grillat. Resten av veckan har gått i fotboll och jobb, Miranda hade klassfotboll på tisdagen, träning onsdag och idag Söndag var vi i Kila och spelade två matcher, då hon gjorde sitt första matchmål som oxå var riktigt snyggt. Nu väntar ny jobbvecka ännu mera klassfotboll











- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar